Hlavní obsah

Ospalou českou volební kampaň mají probudit slovenští poradci. Najal si je Zeman, Fiala a Zaorálek

Ve srovnání s Američany mají konzultanti ze Slovenska lepší poměr cena-výkon.Video: Václav Dolejší

Své „klienty“ rozhodně nehodlají měnit nebo předělávat. Chtějí prý u prezidenta i šéfů ODS a ČSSD „nasvítit“ ty dobré stránky.

Článek

Po slovenských miliardářích a herečkách objevili kouzlo českého trhu také experti na politický marketing. Všichni za sebou mají mimořádné úspěchy - pomáhali k volebním triumfům Dzurindovi, Ficovi nebo Kiskovi.

Hlavně proto si je před letošními sněmovními volbami najaly ODS a ČSSD, které coby tradiční politické strany zažívají slabé období. Kromě nich radám experta z Bratislavy naslouchá už pět let také prezident Miloš Zeman.

Je to nějaký trend, nebo jen náhoda? Politici říkají, že poradci ze Slovenska jsou levnější, než třeba američtí experti, kteří byli „módní“ ještě před pár lety. A pořád mají důležitou výhodu dostatečného odstupu od českých každodenních lapálií.

Slovenští poradci shodně uvádějí, že své „klienty“ rozhodně nehodlají měnit nebo předělávat. To by prý byla velká chyba. Za svůj úkol berou „nasvítit“ v kampani jejich dobré stránky a ty negativní naopak upozadit.

Ve videu mluví o tom, co to konkrétně znamená u prezidenta Miloše Zemana, lídrů ODS Petra Fialy nebo ČSSD Lubomíra Zaorálka.

Doporučované