Článek
Reportér Seznamu například vyjel ze stanice Revitalizace, zastavil se na focení ve stanici Sláva a pak zastavil bez možnosti vystoupit ve stanicích Strážný oheň, Vítězství, Jednota. Nakonec dojel do stanice Triumfální návrat.
Stanici Jonggwang neboli Sláva zdobí 80 metrů dlouhá mozaika, na které je vyobrazena řeka Tedong. Kromě soch tu jsou také nástěnné malby s motivy lídrů Severní Koreje.
Výstavba metra se však neobešla bez komplikací; v roce 1971 došlo k neštěstí při ražbě tunelu pod řekou Tedong. Podle některých zdrojů zde zemřelo až 100 dělníků. Tunel proražen nebyl, a díky tomu tak neexistuje dosud spojení pomocí metra mezi oběma břehy řeky.
Dříve zde jezdily vyřazené německé a čínské soupravy. Metro v Pchjongjangu se ale dočkalo první nové soupravy, která by měla být kompletně vyrobena v KLDR. Čirou náhodou přijela na nástupiště zrovna v momentě, kdy do stanice dorazil reportér Seznamu. Ostatní vozy neměly zdaleka takové vybavení a některé jezdily i bez světel.
Stanice zdobí masivní křišťálové lustry nebo mramorové mozaiky. Vagony jsou natřené na červeno-tyrkysovou barvu. Ve stanicích jsou také často stojany s novinami, které si mohou cestující zadarmo přečíst. Spekuluje se i o tom, že vedle dvou veřejných linek existuje jedna nebo i několik linek, které jsou určené pouze pro severokorejskou elitu.