Hlavní obsah

Značka Zdeněk Pohlreich? Jsem dál, než jsem čekal, říká šéfkuchař

Značka Zdeněk Pohlreich funguje skvěle, míní šéfkuchař.Video: Vedran Kovačević

Zdeněk Pohlreich rozšiřuje vlastní publikace o další titul. Právě mu vychází kniha Kulinárium, v níž Čechy dál školí v oblasti gastronomie. V rozhovoru pro magazín Slavní redakce Seznam Zprávy pak přiznal, že s vlastním brandem došel dál, než čekal.

Článek

„Kniha představuje různé kulinářské techniky. Jinými slovy - potraviny jsme zvyklí zpracovávat několika způsoby, které nejsme schopni přesně pojmenovat. Spíš se někde přečte recept a uvaří se to. Kniha tedy spíš říká, co se v hrnci děje. Chtěli jsme lidem vysvětlit, že se stejné potraviny dají zpracovávat různými způsoby,” říká Zdeněk Pohlreich ve studiu Slavných.

Jak vnímá vlastní značku, kterou úspěšně díky televizní publicitě vede? „Upřímně řečeno - myslím, že je to dobré. Mám pocit, že i díky lidem, se kterými všechno dělám, se nemám za co stydět. Řekl bych, že jsme se dostali daleko. Dokonce dál, než jsem si myslel, že se můžeme dostat,” dodal slavný šéfkuchař.

Celý rozhovor se Zdeňkem Pohlreichem si pusťte v úvodním videu.

Doporučované