Článek
Trayto se mimo tyto vyhledávače začíná zaměřovat na zahraniční internetová nákupní tržiště (marketplaces), jako je Emag či Amazon. Ve svém portfoliu má více než 500 e-shopů. Obrat, který Trayto klientům zprostředkovala v roce 2019, byl dvě miliardy a spravuje výdaje na online reklamu klientů ve výši téměř 100 milionů korun ročně.
Hlavním smyslem spolupráce Packety a Trayto je zjednodušení a zrychlení vstupu českých e-shopů na zahraniční trhy.
„Česká republika je e-shopová velmoc a řadě e-shopů je český trh malý. Stále více z nich má zahraniční ambice a my jim již nyní v dobývání nových trhů pomáháme,“ řekla Simona Kijonková, zakladatelka Zásilkovny a CEO skupiny Packeta.
„Se Zásilkovnou se známe a oťukáváme už nějakou dobu. Našli jsme synergie po osobní i pracovní stránce, až to přerostlo v prodej firmy Packetě,“ doplnil Kijonkovou Rostislav Urbánek, CEO Trayto.
Trayto je na trhu šest let. Vyvinulo také vlastní technologii na zpracování objemných datových souborů.