Hlavní obsah

Výstava Caravaning Brno přilákala na brněnské výstaviště přes 18 tisíc návštěvníků

Foto: Anton Watman, Shutterstock.com

Ilustrační foto,

V pořadí 18. ročník mezinárodní výstavy karavanů a obytných automobilů Caravaning Brno přilákal na výstaviště přes 18 tisíc návštěvníků. Akce v neděli skončila, dvě haly zaplnily stánky 66 vystavujících firem.

Článek

Caravaning Brno 2021 se poprvé konal samostatně, bez tradičního spojení s dalšími veletrhy Go a Regiontour, které Veletrhy Brno po dohodě s vystavovateli zrušily. Manažerka PR a reklamy akce Dita Brančíková uvedla, že se potvrdilo, že karavaning v České republice zažívá obrovský boom. „Současně se ukázalo, že tento obor nemůže fungovat pouze on-line, protože lidé potřebují porovnat nabídku naživo a poradit se o výběru s odborníky, které na výstavě Caravaning Brno mohou potkat všechny na jednom místě,“ uvedla Brančíková.

Největší plochu i letos obsadily obytné vozy všech na českém trhu už známých značek, ale i některých premiérových. Nabídka sahala od nejluxusnějších „korábů silnic“ přes praktické variabilní modely až po flexibilní auta s terénní úpravou. Nechyběly ani modelové novinky pro rok 2022. Na výstavě se prezentovaly téměř všechny významné firmy zabývající se dovozem a prodejem obytných aut, karavanů, minikaravanů i příslušenství.

Značný zájem byl podle Brančíkové i o vestavby, střešní stany a další alternativní řešení, která se letos představila v širší míře. Na výstavě nechyběly ani skútry, skládací kola či koloběžky, a to jak klasické, tak s elektrickým pohonem, čluny a další vybavení pro sportovní aktivity, které patří k modernímu karavaningu.

Příští ročník výstavy Caravaning Brno se uskuteční od 3. do 6. listopadu 2022, a to opět společně s veletrhy cestovního ruchu Go a Regiontour. „Jde o logické spojení, které bude těžit ze synergických efektů. Obě tyto příbuzné akce mají potenciál přitáhnout velké množství návštěvníků se zájmem o cestování,“ uvedl ředitel projektu Petr Maliňák.

Související témata:

Doporučované