Článek
Demolice se uskuteční letos, jde o jednu z akcí, které souvisejí s nadcházející rekonstrukcí vlakového nádraží a prostoru před i za nádražím.
V těsné blízkosti přístavby haly vede komunikace z Rokytnice do průmyslového areálu, která je v rámci připravované přestavby vlakového nádraží a okolních ploch vedena jako jedna ze dvou strategických spojnic prostoru za nádražím s budoucí okružní křižovatkou na silnici I/69, tedy výpadovkou na Zlín. „Proto by také měla mít odpovídající konstrukční vlastnosti, které nyní postrádá. Zejména je nutné rozšířit odbočovací oblouk kolem sportovní haly. V linii takto rozšířené komunikace ale nyní stojí zmíněná přístavba, která již dlouhodobě postrádá využití. Rozhodli jsme se tedy pro její demolici,“ uvedl starosta Vsetína Jiří Růžička (KDU-ČSL).
Demoliční práce by měly začít na přelomu dubna a května, potrvají dva měsíce, z rozpočtu města na ně půjde asi 760 tisíc korun bez DPH.
Přestavbu vlakového nádraží by na podzim měla zahájit Správa železnic. Město s dalšími subjekty na přestavbu naváže investicemi do prostoru před nádražím a za ním, v plánu je například přesun autobusového nádraží, narovnání Nádražní ulice či stavba okružní křižovatky u polikliniky. Prostor za nádražím má být s dopravním terminálem, nástupišti i podzemním parkovištěm ve Smetanově obchodní galerii propojen podchodem pod kolejištěm. V areálu bývalé pily Delta město chystá stavbu záchytného parkoviště. Soukromý investor připravuje v jeho sousedství bytovou a komerční výstavbu.