Článek
Svůj úspěch mohou měřit na miliardy, které každoročně utrží jejich firmy. Velmi dobře ale vědí, že kromě jejich nápadu, úsilí a touhy prorazit je na vrchol přivedli především zaměstnanci. A právě to, jak je motivovat a jak se vypořádat s představami tak zvaných mileniálů, bylo častým tématem hovorů s nejúspěšnějšími českými byznysmeny, kteří prošli pořadem Kam to bude?.
„Dřív jsme byli ochotni pro úspěch firmy obětovat kde co, včetně rodiny a vztahů. A podobně to měli zaměstnanci. Dnes už to neplatí. Doba se posunula a lidé upřednostňují osobní život,“ říká v ukázce ze speciálu Kam to bude? Jaroslava Valová, která vybudovala koupelnové impérium SIKO s obratem okolo čtyř miliard ročně z malého obchůdku v Čimelicích.
Jak se motivují zaměstnanci v době, kdy peníze nejsou všechno? Jak se liší porevoluční generace pracovníků od dnešních mladých? A zajímá někoho, že firma nemyslí jen na sebe, ale i své okolí? Své triky, jak na zaměstnance ve speciálním dílu Kam to bude?, prozradili známý „pán žlutých autobusů“ Radim Jančura, vlivná šéfka EY Magdalena Souček, jedna z nejúspěšnějších českých manažerek Senta Čermáková nebo jediná členka představenstva energetického kolosu Michaela Chaloupková.
Speciální díl Kam to bude? vysílá celoplošná Televize Seznam ve čtvrtek od 20:00.
Jak naladit Televizi Seznam u vás doma? Praktický návod ZDE.
Staňte se fanouškem Seznam Zpráv i na Facebooku.