Článek
V pořadu Byznys zblízka vás každý týden vezmeme do jednoho z českých výrobních podniků, věci, které ho proslavily, si zkusím sama vyrobit a ve studiu pak ředitel či majitel firmy přidá další podrobnosti. Startujeme v Koh-i-nooru.
Tužka. Denně ji berete do ruky a na první pohled vypadá stejně jako před desítkami let. Přesto i klasická žlutá tužka prochází v posledních letech velkou inovací. Tuha určije komponenty, která tužka má – a dnes je potřeba mít tuhu, která je certifikovaná.
Pořad Byznys
Magazín o byznysu a s byznysmeny vysíláme každý všední den ve 14:00 a v repríze ve 21:30 (v pátek v 18:15). Najdete ho také na webu Televize Seznam.
„Začínají se tak měnit receptury, které byly staré 150–200 let. Zákazník to nepozná, pozná to odborník, ale třeba to poznají děti, když okoušou tužku,“ říká šéf a majitel Koh-i-nooru Vlastislav Bříza. Jak se firmě daří v USA a v Rusku a proč firma kromě pastelek podniká i ve zdravotnictví, energetice a strojírenství? Odpověď najdete v pořadu Byznys zblízka.