Hlavní obsah

Velikonoce jsou tu. Na Seznamu lidé nejvíc hledají, jak udělat nádivku

Ilustrační foto.

Letošní Velikonoce budou kvůli koronaviru a vládním opatřením vypadat jinak. Lidé však budou pořád hledat recepty, péct beránky a dělat nádivku.

Článek

Česká internetová jednička Seznam.cz přináší velikonoční kampaň na Vyhledávání Seznam.cz s cílem oslovit nové uživatele prostřednictvím nejoblíbenějších velikonočních témat. Kampaň nese název „Velikonoce doma se Seznamem“ a doporučuje výběr témat, tipů, rad a návodů, jak strávit Velikonoce v klidu domova a v kruhu rodinném.

„V rámci naší velikonoční kampaně ve Vyhledávání chceme lidem ukázat, jak se dají Velikonoce slavit za této netypické situace. Při výběru témat jsme vycházeli z údajů nejhledanějších témat loňského roku a přidali k nim nějaká, která reflektují současnou situaci,“ říká Monika Mašková, brand manažerka Vyhledávání Seznam.cz.

Nejvíc se loni hledaly výrazy „recept na nádivku“, „velikonoční přání“ nebo „beránek“. Bezkonkurenčně tedy vedly recepty. „U těchto témat očekáváme letos, vzhledem k situaci, ještě větší nárůst. Předpokládáme, že pokud se lidé nemohou scházet, přijdou jim velikonoční přání a vtipné básničky vhod. Češi se také v době karantény dali do pečení a vaření, což jim usnadníme výběrem tradičních a zapomenutých receptů,“ doplňuje Mašková.

Kampaň v reklamní síti Seznam.cz poběží do 13. dubna.

Foto: Seznam.cz

Tak bude vypadat velikonoční homepage Seznamu.

Doporučované