Článek
Premiér na jaře objede pět velkých měst s pěti tématy, kterými hodlá sociální demokracie na podzim lákat voliče. Odstartoval v Praze debatou na téma šťastnější rodina.
Mladým rodinám chce ČSSD slíbit porodné ve výši 15 tisíc korun nebo novomanželské půjčky 300 tisíc korun. Lákat chce i na valorizaci rodičovského příspěvku a přídavky na dítě pro více rodin.
Šťastnější rodina - Česká strana sociálně demokratická - https://t.co/qxJpFxZPWX - via @CSSD pic.twitter.com/x01gtkaZvd
— Aleš Urban (@urbanales89) April 19, 2017
Hlavní roli v celé kampani má hrát právě Sobotka. ČSSD chce změnit jeho image „premiéra údržbáře" na vizionáře.
Poradci straně doporučili, aby zkusila jiný formát než klasické mítinky na náměstích. Místo toho ČSSD organizuje debaty ve stylu populárních, původem amerických přednášek TED.
Po šťastnější rodině bude následovat vstřícnější zdravotnictví, spravedlivý sociální systém, moderní školství nebo dostupné zaměstnání.
@SlavekSobotka @CSSD Dnes @CSSD v čele s @SlavekSobotka,@MMarksova, @Milan_Chovanec vyjíždí s projektem #cesko20plus. #vizecssd pic.twitter.com/Z4ObmBgGgq
— Aleš Urban (@urbanales89) April 20, 2017