Článek
Nahé tělo Davida Beckhama a organizace UNICEF - neobvyklá kombinace, která ale dala vzniknout jednoduchému a přitom poutavému videu upozorňujícímu na násilí páchaném na dětech.
Every five minutes a child dies as a result of violence. Millions more are in danger of abuse that could destroy their...
Zveřejnil(a) David Beckham dne 5. prosinec 2016
Používáte Spotify? Tak možná i díky vám vznikla reklamní kampaň, která mapuje neobvyklé návyky svých posluchačů. Ty nejkurióznější dalo Spotify na billboardy. A tak vznikl například tenhle: „Drahá osobo, co sis na Valentýna přehrála 42x píseň „Sorry", copak jsi provedla?“
Na první pohled vypadá následující video jako neškodná reklama ze školního prostředí. Když se ale koukáte pozorně, zjistíte, že jeho poselství je mnohem silnější.
When you don't know what to look for, it can be easy to miss signs of someone who is in crisis or planning violence....
Zveřejnil(a) Sandy Hook Promise dne 2. prosinec 2016
Pán ve videu je prostě kouzelník! I přes obrazovku uhodne, na jaké číslo zrovna myslíte. Vyzkoušejte!
Hadanka (Quiz) prosim odpovidejte na otazky velmi rychle!
Zveřejnil(a) John Vanhara dne 3. prosinec 2016