Hlavní obsah

V byznysu to nesmíte vzdát, i když vám všichni říkají, že nemáte šanci, radí první dáma českého designu

Mít vlastní rukopis je recept na úspěch ve světě designu, tvrdí Jana Zielinski.Video: Petra Benešová, Seznam Zprávy

S vlivem musíte nakládat opatrně, měníte jím myšlení druhých, varuje Jana Zielinski.

Článek

Jak uspět v byznysu? „Musíte mít vizi a nesmíte se nechat odradit. Protože když chcete dělat něco, na co lidé nejsou zvyklí, uslyšíte, že to nemá šanci,“ radí ředitelka mezinárodního festivalu Designblok Jana Zielinski, která je považována za jednu z nejvlivnějších žen v české společnosti a také ekonomice.

„Nejlepší využití vlivu je dobrý vlastní příklad,“ míní.

Jakým způsobem mají zkoušet prorazit začínající designéři? Jak se vyrovnat s krizí? A co má společného s jejím největším ústupkem v byznysovém světě prací prášek? Podívejte se ve videu nahoře.

Rady úspěšných podnikatelů a manažerů jsou součástí ekonomického magazínu Byznys, který vysílá celoplošná Televize Seznam každý všední den v premiéře od 14:00 a pak v reprízách od 18:15 a 22:30.

Jak nás naladit? Jednoduchý návod ZDE.

Související témata:

Doporučované