Článek
Společnost DoDo dosáhla v loňském roce obratu 70 milionů korun, dostala se do černých čísel a růst očekává i v tomto roce. Potenciál cítí především ve velkých společnostech, které nemají kapacitu na efektivní řešení logistiky. Michal Menšík ve studiu naznačil, že právě tímto směrem se společnost DoDo tento rok vydá.
Opomenout nechtějí ale ani jednotlivce, kterým slibují doručení čehokoliv a kamkoliv (v městech působnosti). Kurýři tak doručovali vzrostlé palmy, doprovázeli cizinku jako překladatelé na policii, drželi oblíbené místo v restauraci nebo vyháněli pavouka z koupelny. Právě lidskost a osobní přístup je to, co zákazníci nejvíc oceňují.
Jestli bude DoDo fungovat 24/7, jak řeší nedostatek lidí na trhu práce a mnoho dalšího prozradil Michal Menšík v pořadu #Byznys Anity Baselové.
Ekonomický magazín Byznys můžete sledovat každý všední den ve 14 hodin, v reprízách v 18:15 a ve 22:30 na celoplošné Televizi Seznam.