Článek
Provozovatel sociální sítě Twitter zvažuje, že nabídne profesionálům prémiovou verzi svého rozhraní TweetDeck. Společnost nenaznačila, že by chtěla zpoplatnit užívání běžného twitterového účtu. Tato novinka by v době úpadku uživatelů mohla Twitteru přinést jistý zdroj příjmů. Stále více uživatelů se totiž obrací na jiné sociální sítě, jako je třeba Snapchat.
„Pravidelně provádíme uživatelský výzkum, abychom získali zpětnou vazbu od našich uživatelů. To nám pomáhá vylepšit nový TweetDeck, zaměřený na profesionály,” stojí v prohlášení. V e-mailu pro vybrané uživatele pak společnost popisuje, jak by měl nový nástroj fungovat. „Tato sada nástrojů prémiové verze umožňuje snazší prohlížení a tweetování. Navíc uživatelům signalizuje právě to, co by je mohlo zajímat. Upozorňuje i na trendy. A tohle všechno je zakomponované v jediné palubní desce," píše se.
„Bude to navržené tak, aby to bylo snazší než kdykoli předtím. Je třeba držet krok s různými zájmy, rozšířit základnu uživatelů a k tomu mít možnost vidět velký obsah a informace v reálném čase,” uvedla společnost.
Prémiové účty budou konkurovat už otřelým hráčům, jako jsou společnosti SocialFlow a HootSuite. Ty nabízí rozšířené možnosti využití Twitteru už řadu let.
Proč tedy tak dlouho trvalo, aby společnost vyvinula vlastní iniciativu, není jasné. Podle spoluzakladatele Bize Stona společnost najala produktového manažera pro rozvoj funkce už v roce 2009. Stone ale odešel ze společnosti v roce 2011 a od té doby nemá další informace.