Článek
Twisto chce růst letos zopakovat. K tomu plánuje zavést platební možnost za pomoci mobilních telefonů, rovněž spustit debetní platby nebo představit nástroje pro správu osobních financí.
„Loňský rok byl pro Twisto přelomový. Vedle necelé miliardy v obratu se nám podařilo navázat spolupráci s řadou velkých e-shopů, rostl počet zákazníků s kartou,“ řekl zakladatel a ředitel společnosti Michal Šmída.
Firma podle Šmídy plánuje rychlejší expanzi do dalších států v Evropě. V současnosti o tom jedná se světovými investičními fondy.
Twisto se na začátku loňského roku zaměřovalo hlavně na uvedení platební karty. Ke svému účtu si ji momentálně objednává více než polovina nových zákazníků, kteří s ní v průběhu měsíce platí průměrně až 15krát.
Letos zprostředkuje aplikace zájemcům možnost platit debetně, tedy bez nutnosti navázat platbu na bankovní účet. Češi budou mít mezi novinkami také možnost rozložit si větší nákupy do několika plateb od tří do dvanácti měsíců.
Společnost má za strategický plán vystavět platformu, s jejíž pomocí bude možné řešit všechny finance, investice, spoření, pojistné produkty a služby v platební aplikaci.
„Do pěti let chce mít v regionu střední a východní Evropy dva miliony zákazníků,“ dodal Šmída.
Twisto je metoda pro platby na internetu. Nákupy se dají provést jedním klikem a informace o nich se shromažďují na jednom místě, klient tak stále vidí, kolik utrácí.
Koncem roku 2018 využil Twisto každý desátý Čech, celkově tedy až 495 tisíc lidí. Hlavní produkt firmy – Twisto účet – využívá 52 tisíc zákazníků. Společnost je spojená s kartou MasterCard a závěrem loňska s ní spolupracovalo 600 e-shopů a internetových prodejců.