Článek
Prezentace téměř tří desítek míst a aktivit z jihu Moravy sledovala více než stovka cestovních kanceláří, eventových či svatebních agentur a firem, uvedla dnes v tiskové zprávě ředitelka centrály Pavla Pelánová.
„Rozhodli jsme se jít touto zatím neprošlapanou cestou takzvaného hybridního eventu, při kterém se střídají živé vstupy hostů vzdáleně připojených s předtočenými videi. V první části bylo několik bloků nabídek a následovala část přímých schůzek mezi jednotlivými účastníky. Nikdy by mě nenapadlo, že uspořádat takovou on-line akci bude mnohonásobně náročnější než zorganizovat klasickou konferenci. Nicméně naší velkou odměnou je velmi pozitivní zpětná vazba,“ dodala Pelánová.
Velký zájem podle ní vzbudila třeba on-line degustace v podání Tří Vinařů ze Slovácka, vodojemy na Žlutém kopci v Brně, Golf & Ski Resort Kořenec u Boskovic nebo brněnský curling. Celou akci sledovalo více než 200 hostů.
Část programu byla věnována také inovativním řešením v cestovním ruchu, jako jsou například projekty #brnoregion a #znojmozadax. „Že právě náš projekt organizátoři označili a vnímají jako ideální restart, je pro nás jasný impuls, že v takových krocích, které propojují nás s podnikateli, musíme pokračovat,“ uvedl František Koudela, ředitel Znojemské Besedy, kterou město zřídilo pro zabezpečení kulturních a společenských akcí.
Kampaň Znojmo Zadax spočívala v tom, že lidé, kteří se ve městě ubytují nebo utratí 150 korun v restauraci či kavárně, mají některé turistické atrakce zdarma. Znojmo loni s kampaní zažilo jednu z nejsilnějších turistických sezon. Město navštívilo přes 80.000 lidí.