Článek
DPP nyní rekonstruuje trať také v Nádražní ulici na Smíchově nebo v ulici Na Veselí na Praze 4, kde staví rovněž prodloužení tratě z Pražského povstání na Pankrác.
„Chceme nechat vypracovat projekt k rekonstrukci tramvajové trati. Jak jsme řekli po opravě v roce 2012, že oprava bude mít životnost deset let, tak je třeba mít v roce 2022 projekt k rekonstrukci tratě,“ uvedla mluvčí DPP Aneta Řehková.
Současná konstrukce tramvajové trati je tvořena tzv. blokovou kolejnicí ve velkoplošných panelech, které podnik na území Prahy dlouhodobě vyměňuje. Při opravě trati bude kromě výměny kolejí také zkontrolováno odvodnění trati, provedena údržba kolejové konstrukce na Palackého náměstí. „Trolejový drát a lanová nosná konstrukce budou zachovány, provede se pouze kontrola a případná výměna jednotlivých prvků,“ píše se v dokumentu.
V září zahájil DPP rekonstrukci trati v ulici Na Veselí, kterou jezdí tramvaje do vozovny Pankrác. Trať byla ve velmi špatném stavu. Zároveň obnovuje trať v ulici Na Pankráci v úseku od Na Veselí ke Hvězdově. Trať bude sloužit při výluce stanice metra C Pankrác při výstavě přestupní stanice metra D.
Provoz tramvají je kvůli rekonstrukci přerušen také v Nádražní ulici na Smíchově. Tady bude trasa opravena a přesunuta blíže ke zdi železniční trati. Rovněž vzniká u lihovaru odbočka na plánovaný Dvorecký most spojující Prahu 4 a 5.