Hlavní obsah

Tradiční sporty se mají v komunikaci co učit, trendy nezvládají, říká sportovní marketér Janča

Rozhovor s Tomášem Jančou o sportovním marketingu.

Pozice tradičních sportů není v dnešní době jasně daná, říká sportovní marketér Tomáš Janča. V rozhovoru prozradil, jaké má plány s florbalovým šampionátem.

Článek

Český fotbal má nového předsedu, Martin Malík ale podle slov sportovního marketéra Tomáše Janči český fotbal nijak dramaticky nezmění. „K tomu je zapotřebí silná vize do budoucna, kterou ve Fotbalové asociaci zatím nevidím,” říká.

Fotbal se řadí mezi tradiční sporty, ty se mohou pochlubit stálou fanouškovskou základnou, podle Janči však právě tradiční sporty mnohdy reagují na nové trendy v komunikaci pomaleji. „Sporty musí být v dnešní době mnohem aktivnější v získávání mladých talentů. Je tu mnohem více konkurenční prostředí než v minulosti. Trendové sporty s tímhle dokážou pracovat mnohem lépe.”

Tomáš Janča chystá na příští rok propagaci mistrovství světa ve florbale. „Můžeme se těšit na největší domácí sportovní akci příštího roku, rádi bychom navázali na předchozí šampionát v Praze a Ostravě v roce 2008,” dodává.

Související témata:
Tradiční

Doporučované