Článek
Glosují jeho jménem dění na twitteru, komunikují s příznivci na facebooku, píší jeho projevy, natáčejí pro ANO videa.
Jak jsou důležití, ukázala nedávná historka - pomohli například předsedovi hnutí ANO, aby před veřejností zaujal postoj, že komunista Ondráček, pro něhož předtím poslanci ANO zvedli ruku, je v čele komise pro kontrolu policejní inspekce špatný.
Babišovy marketéry zachytila tato společná fotografie.
Prohlížíte-li si ji, zleva doprava nahoře na ní jsou:
Vladimír Vořechovský - bývalý editor sportovních zpráv Novy, u Babiše působí jako jeden z jednatelů společnosti Panda Media, která natáčí pro hnutí ANO propagační videa.
Kameraman videotýmu hnutí ANO.
Marek Prchal - jak řekl Andrej Babiš veřejnosti po vyhraných volbách, „génius sociálních sítí“. Píše jménem šéfa příspěvky na twitteru a na facebooku.
Lucie Kubovičová - někdejší novinářka Novy, pracovala už pro vládu Petra Nečase jako mluvčí vězeňského psychologa a ministra školství za Věci veřejné Josefa Dobeše. Říká se o ní, že má ze skupinky na fotografii k Babišovi nejblíž a je prý také jediná, koho předseda poslouchá. Podívejte se na to v úvodním videu.
Marek Hanč - v týmu působí jako klasický spin doctor, jeho starostí je tedy to, aby vymyslel a zařídil, jak interpretovat události ve prospěch Andreje Babiše a hnutí ANO. Začínal u Pavla Béma, pak přešel k Bohuslavu Svobodovi z ODS, pak byl u Jana Mládka z ČSSD…
Dole na fotografii pak sedí Karolína Slavíčková, která natáčí a moderuje videa z akcí předsedy a hnutí ANO.
Podrobnější vizitky Babišových marketérů přinášíme v úvodu textu ve videu z pořadu Sněmovní 4. Experti v něm také vysvětlují, proč je úloha výše uvedené pětice právě v hnutí ANO nedocenitelná.