Článek
T-Mobile zvýšil v prvním čtvrtletí tržby na 6,7 miliardy Kč. Hrubý provozní zisk na 2,84 miliardy Kč.
Jeden ze tří velkých tuzemských operátorů zlákal další půl procenta zákazníků, aby začali využívat jeho mobilní služby – je jich nyní 6,19 milionu. K tomu hlásí, že má 274 tisíc uživatelů pevného internetu a 101 tisíc uživatelů televizních služeb.
Znamená to, že z každého zákazníka má zhruba tisícovku tržeb.
„Naším dlouhodobým cílem je stát se první volbou pro všechny využívající mobilní a fixní služby, IPTV a také chytré technologie,“ uvedl ředitel T-Mobilu pro ČR Juraj Bóna.
V únoru to bylo rok, kdy operátor uvedl na trh službu Magenta 1, spojující mobilní a fixní služby. Dvě třetiny zákazníků využívají kombinaci mobilních i pevných služeb, zbylá třetina má služby složené pouze z mobilních služeb. Nejpočetnější skupina zákazníků využívá čtyři služby.
V tomto se T-Mobile neliší od Vodafonu nebo O2 – pro všechny je výhodné, pokud jejich zákazníci čerpají co nejvíce služeb, a to jak mobilních, tak pevných.
Společnost T-Mobile Czech Republic je členem mezinárodní telekomunikační skupiny Deutsche Telekom.