Článek
Vyvíjela ho dva roky, vývoj stál stovky tisíc korun.
Látka s vyšší ochranou proti UV se používá na plavecké oblečení, materiál je z Itálie. Firma tak reaguje na celosvětový trend, kdy matky více pečují o dětskou pokožku. „Začaly (matky) používat speciální oblečení, které děti chrání. Výhodou oblečení je, že se na rozdíl od krémů nespláchne do vody, takže je to i ekologičtější,“ řekla majitelka firmy Petra Plemlová.
Firma s 50 zaměstnanci vyrábí dětské oblečení a látkové pleny, prodává i látky pro děti do tří let. „V létě začínáme startovat UV sezonu, materiály na oblečení jsou upravené tak, že mají větší UV odolnost. Začínali jsme s UV čepičkami, teď budeme pokračovat oblečením až po kotníky,“ řekla Plemlová.
Firma letos bude mít obrat 41 až 42 milionů korun, loni byl 30 milionů. Zisk před zdaněním čeká letos šest až osm milionů korun, loni byl čtyři miliony.
Nevážíme si sebe, a nevážíme si proto ani řemesla, varuje první dáma české módy
Firma prodává zboží přes dva e-shopy, příští rok otevře třetí. V lednu 2019 začne stěhovat sklady látek do Chotovin na Táborsku, do haly velké 600 metrů čtverečních. Pak spustí velkoobchodní prodej. V Táboře zůstane výroba. Díky vyšším obratům si firma nechává dělat řadu látek podle vlastních vzorů v Číně, Turecku či Polsku.