Článek
Provize, na kterých je osobní prodej založen, porostou. Amway je zatím těsně před chvílí, kdy tyto změny spustí v Rusku jako v testovací zemi. Zatím není jasné, o kolik se provize prodejců zvýší v Evropě. Jisté je pouze to, že to bude od příštího roku.
„Záleží to na jednotlivých kontinentech. V rámci Evropy to ještě nevíme, ale bude to od 4 do 10 procent,“ upřesnila pro Seznam Zprávy Ildiko Dikošová, generální ředitelka Amway pro ČR a SR.
Důvodem je prý zachování konkurenceschopnosti. „Provize budou vyšší, aby byly konkurenceschopné s pozicemi v korporátních firmách," říká o zvýšení výdělků pracovníků v Amway Dikošová. Firma chce své lidi motivovat také proto, aby neměli důvod odcházet jinam. „Především lidé na pozicích jako generální nebo obchodní ředitel, ale i nižších pozicích," upřesnila v pořadu Ženský byznys Petry Krmelové.
Amway se zaměřuje na výrobky v oblasti krásy, výživy nebo péče o domácnost. Mezi její značky patří řada doplňků stravy NUTRILITE, kosmetické výrobky ARTISTRY, nápoje XS Power Drink či výrobky péče o domácnost Amway HOME.
Společnost a její dceřiné firmy vlastní či spravují výrobní závody v USA, Číně či Vietnamu.