Hlavní obsah

Světová jednička v přímém prodeji zvýší provize svým lidem. Amway chce konkurovat korporátům

Rozhovor s Ildiko Dikošovou, generální ředitelkou Amway pro Česko a Slovensko.Video: Petra Krmelová

Amway chystá pro zaměstnance nový motivační program. Slibuje si od něj především vyšší obrat. Lídr na trhu, který působí ve více než stovce zemí a zaměstnává více než 16 tisíc lidí, dosáhl loni na 8,8 miliard dolarů.

Článek

Provize, na kterých je osobní prodej založen, porostou. Amway je zatím těsně před chvílí, kdy tyto změny spustí v Rusku jako v testovací zemi. Zatím není jasné, o kolik se provize prodejců zvýší v Evropě. Jisté je pouze to, že to bude od příštího roku.

„Záleží to na jednotlivých kontinentech. V rámci Evropy to ještě nevíme, ale bude to od 4 do 10 procent,“ upřesnila pro Seznam Zprávy Ildiko Dikošová, generální ředitelka Amway pro ČR a SR.

Důvodem je prý zachování konkurenceschopnosti. „Provize budou vyšší, aby byly konkurenceschopné s pozicemi v korporátních firmách," říká o zvýšení výdělků pracovníků v Amway Dikošová. Firma chce své lidi motivovat také proto, aby neměli důvod odcházet jinam. „Především lidé na pozicích jako generální nebo obchodní ředitel, ale i nižších pozicích," upřesnila v pořadu Ženský byznys Petry Krmelové.

Amway se zaměřuje na výrobky v oblasti krásy, výživy nebo péče o domácnost. Mezi její značky patří řada doplňků stravy NUTRILITE, kosmetické výrobky ARTISTRY, nápoje XS Power Drink či výrobky péče o domácnost Amway HOME.

Společnost a její dceřiné firmy vlastní či spravují výrobní závody v USA, Číně či Vietnamu.

Související témata:

Doporučované