Článek
„Nepřicházíme do Itálie poučovat lidi o kávě. Právě tady se přece zrodila,” vysvětluje vedoucí designu společnosti Starbucks Liz Mullerová. „Co nám tedy trvalo tak dlouho? Chtěli jsme přijít se speciálním zážitkem, který by byl pro Italy odlišný od toho, na co jsou zvyklí.”
První italská pobočka společnosti se nachází v Miláně. Pro první zákazníky se otevřela ve čtvrtek. Podle Mullerové našla inspiraci u místních espresso barů. Není jako obyčejně navržena pro co nejrychlejší uspokojení zákazníkových potřeb.
„Přinášíme několik nových technik přípravy kávy. Zároveň jsme obměnili také interiér. Chceme, aby zde lidé zůstávali déle, relaxovali při pití a užívali si ten prožitek,” dodává Liz Mullerová.
Provedení nové pobočky vychází z již existujícího stylu interiéru Starbucks „Reserve Roastery“. Dvě takové kavárny se nachází v Seattlu a Šanghaji.
V Itálii však kvůli vzhlednosti provedení použil Starbucks právě tento styl jako první. Společnost samotná popisuje pobočku v Miláně jako svůj „korunní klenot”.
Další kavárny v designu „Reserve Roastery“ plánuje franšíza v roce 2019 otevřít také v New Yorku, Chicagu a Tokiu.