Článek
Článek si také můžete poslechnout v audioverzi.
Od slovenského zápasníka MMA Attily Végha dávají ruce pryč sponzoři. Ukončení spolupráce v úterý oznámil pivovar Heineken, pro něhož Végh propagoval značku Corgoň. Důvodem je předvolební podpora Petera Pellegriniho, jak informoval server Aktuality.sk.
„Naším cílem je šířit zodpovědnou, relevantní, respektující a apolitickou komerční komunikaci. Všechna naše poselství se řídí přísným etickým kodexem, jehož zásady vyžadujeme dodržovat i naše obchodní partnery,“ stojí v prohlášení na facebookové stránce piva.
Jak už jsme popsali, první se od Végha odvrátila automobilka Renault. Vše vyšlo najevo, když o tom zápasník napsal na svém instagramu.
„Ve světle aktuálního dění se s vámi musím podělit o zážitek, který ve mně vzbudil pocit, že se vrátil komunismus,“ stálo v příspěvku na profilu, kde má 400 tisíc sledujících.
Před pár dny pak sportovec serveru Sport24.sk řekl, že odliv sponzorů neřeší. „Momentálně mám v hlavě jen zápas s Karlosem a ostatní věci mě nezajímají,“ nechal se slyšet s odkazem na červnový souboj s českým soupeřem Karlosem Vémolou.
Végh není jediný, na koho podpora politika před nedávnými prezidentskými volbami na Slovensku dopadla.
Rakouská firma Rauch zrušila plánovanou spolupráci s televizní moderátorkou Jasminou Alagič, manželkou rapera Rytmuse. Ta se v reakci na Instagram ptala, zda „toto je ta svoboda slova“.
Připomeňme, že zmíněné volby vyhrál předseda vládní strany Hlas Peter Pellegrini.