Článek
Sama sebe bych nepřijala, připouští v rozhovoru pro magazín Barvy byznysu jedna z nejvlivnějších českých manažerek. Nechala se totiž zaskočit otázkou, co by dělala bez internetu. Sama přitom nové zaměstnance zkouší z nepravděpodobných scénářů. Dříve se ptala na to, jak by řešili útok zombie.
„Přesně tuhle otázku už ale nedávám, to se ví. Jde mi především o to, abych viděla, jak ti lidé přemýšlejí. Často se totiž hlásí na nějakou pozici, ale my bychom jejich schopnosti mohli využít mnohem lépe jinde. Snažíme se neobsazovat pozice, ale šít je lidem více na míru, protože tak je lépe využijete,“ popisuje Havlíčková.
Aktuálně zážitkový portál Slevomat hledá desítky lidí. A to už druhý rok po sobě. Loni sháněl 50 lidí. Proč tak překotný růst? To prozradila Havlíčková v první části rozhovoru nahoře ve videu.
Změnil se její přístup k zaměstnávání lidí poté, co se před půl rokem stala matkou? „Zpětně si vyčítám, že vždy, když mi kolegyně řekla, že se mnou potřebuje mluvit, říkala jsem si: „určitě je těhotná.“ Teď vidím, že my matky jsme mnohem výkonnější, protože s dítětem prostě musíte být efektivnější,“ říká v druhé části rozhovoru níže v článku.
Jak se změnil Slevomat po převzetí britským Secret Escapes? Jak se v dnešní době minimální nezaměstnanosti hledají zaměstnanci? Jaké novinky Slevomat chystá? Podívejte se v rozhovoru s Marií Havlíčkovou, který je součástí magazínu Barvy byznysu.
Ekonomický magazín Byznys vysílá celoplošná Televize Seznam každý všední den v premiéře od 14:00 a následně v reprízách od 18:15 a 22:30.
Jak nás naladit? Jednoduchý návod ZDE.