Článek
Jak feed vznikl, jak ho chceme dál rozvíjet a jak se dostane článek z RSS až na hlavní stránku, o tom promluví Marek Vacek (product manager senior).
Ondřej Tolar (šéf obsahu HP/Newsfeed) přiblíží, že stále více lidí chodí na Seznam kvůli článkům. Proč je důležité jim nabízet kvalitní obsah a originální témata? A co může web udělat pro to, aby ve službě Newsfeed uspěl?
V blízké době začneme při doporučování obsahu uživatelům využívat nový faktor – „clickbaitovost článku“. Klasifikace se provádí automaticky pomocí strojového učení. Jak to vypadá v praxi a jaký bude mít vliv? Jaké jsou novinky v algoritmech doporučování obsahu? O tom řekne více Štěpán Škrob (manažer produktového týmu divize Reklamy).
Že Seznam Partner není jen Newsfeed a jak pomáhá majitelům obsahových webů s monetizací jejich obsahu, vysvětlí Renata Cinkeová (konzultantka Seznam Partner senior). Služby se neustále rozšiřují ve snaze nabízet partnerům co nejlepší způsoby monetizace. Jaké projekty Seznam Partner nyní nabízí? A co přinesou majitelům webů? V rozhovoru s Vojtěchem Bekem (konzultant Seznam Partner senior) se zaměříme na nejčastější otázky, které od vydavatelů padají. Jak zlepšit monetizaci? Co nás čeká v roce 2022?
Přihlášený uživatel je nový standard – Zuzana Neupauerová (partnership manager). Online reklama se v minulosti prosadila zejména díky možnostem pokročilejšího cílení a přesnějšího vyhodnocování. Pokud spolu ale technologie nabídkových a poptávkových stran nebudou moci komunikovat, výhody cílení nebo měření zmizí a s nimi i motivace inzerentů u vás utrácet. Co dělat pro to, aby tento černý scénář nenastal?
A na co nedostanete odpověď, máte možnost se doptat Ondřeje Krišici (ředitel divize Reklamy) přímo v živém vysílání.