Hlavní obsah

Sledujte Seznam.cz forum 2021, tentokrát o brandových kampaních

Seznam.cz forum 2021 na téma brandové kampaně budete moci sledovat zde 14. října od 9:30.Video: Seznam Zprávy

Jak na dlouhodobou konzistentní komunikaci brandových kampaní a jak s nimi pracovat? Jak posilovat atributy značky nebo kde najdeme kvalitní a důvěryhodný obsah? Sledujte trendy a možnosti v on-line konferenci 14. října od 9:30.

Článek

Seznam.cz jako jednička mediálního trhu v ČR dovede nabídnout nejširší nabídku řešení pro klienty, a to nejen v on-line, ale i v TV, rádiu a tisku.

Jak ale přistupovat k budování značky, která plní výkonnostní cíle?

V případové studii ve spolupráci se společností Hyundai, která je od roku 2008 oficiálním partnerem české fotbalové reprezentace, si přiblížíme vliv sponzoringu na značku aneb Jak jsme jeli na EURO. Naším úkolem bylo, aby to všichni v průběhu letošního EURA věděli.

Andy Sitta (Head of Seznam Brand Studio, Seznam.cz) a Jan Przyczko (Marketing Manager, Hyundai Motor Czech, s. r. o.)

Už dávno neplatí, že marketing v segmentu B2B slouží jen na podporu prodeje. Prozradíme, proč je důležité se i v B2B věnovat budování značky a v čem se může inspirovat od B2C. Není nakonec veškerá komunikace B2H, tedy Business to Human? Jak na budování značky v B2B? V čem jsou B2B a B2C kampaně stejné?

Michaela Svobodová (Content Strategy Manager, Seznam.cz)

Mediální značky v instantní době – K čemu jsou v éře všedostupných informací silné mediální značky a jak mohou být užitečné konzumentům a partnerům.

Jakub Unger (Ředitel divize Zpravodajství a rádií, Seznam.cz)

Seznam Native za dobu své existence vygeneroval desítky milionů zobrazení. Což už je pěkný vzorek. Jaké projekty oceňují naši čtenáři nejvíce a jaké mýty stále panují mezi klienty? Seznam Native č. 200: Produkt, který všichni milují, ale ne všichni mu rozumí.

Jitka Damková (Project Manager, Seznam.cz)

Že brandové kampaně nejsou jen pěkný vizuál. Jak zaujmout v audio rozměru a jak funguje prezentace v rádiích?

Jiří Tamašek (Manažer obchodního týmu rádií, Seznam.cz)

Na samotný závěr se můžete těšit na rozhovor s Tomášem Búřilem (Obchodní ředitel Seznam.cz) a Janem Čekalem (Ředitel regionální inzerce Seznam.cz).

Doporučované