Článek
Vůz Škoda Fabia patří ke stálicím v nabídce mladoboleslavské automobilky. Zákazníci si mohli vůz zakoupit již ve třech generacích, dnes se představila čtvrtá.
Celkem firma vyrobila více než 4,6 milionu těchto vozů, nejvíce připadá na první generaci, kterých sjelo z výrobních linek téměř 1,8 milionu, řekl ČTK mluvčí Škoda Auto Martin Preusker.
První generaci modelu Fabia si lidé objednávali více ve variantě hatchback, tento typ karoserie vítězil oproti variantě kombi 60 ku 40. V prodeji byl také sedan a praktik, což byla užitková verze Fabie. Náročnější zákazníci mohli sáhnout také po sportovně laděné verzi RS.
Typickým zákazníkem pro model Fabia je člověk ve věku kolem 50 let, který žije v domácnosti s jedním až dvěma dětmi a vlastní více vozů. „S modelem Fabia chceme samozřejmě oslovit i skupinu mladších zákazníků,“ uvedl Preusker.