Článek
S venkovní kampaní se budou lidé setkávat převážně v Praze, reklama se pak dále objeví na internetu formou bannerů, na sociálních sítích, v rádiích Expres FM a Classic Praha, na Televizi Seznam nebo v tištěném Právu, a to po celý únor. Na webu bude i speciální rubrika Fakta, která bude pokračovat i po skončení kampaně. Seznam Zprávy také hlásí významný meziroční růst page views.
„Seznam Zprávy rekordně rostou, za leden počet zobrazení přeskočil 96 milionů. Nová podoba webu zdůrazňuje, čím jsou jedinečné – silné zpravodajství a investigace, informace z byznysu, analýzy a komentáře osobností. Konceptem Fakta odkazujeme na důležitost kvalitní nezávislé novinařiny, jako protipólu zkreslování či fake news,“ říká ředitel divize Zpravodajství a rádií Jakub Unger. „Uživatelé tráví s novým obsahem Seznam Zpráv o pětinu více času. Zdá se tedy, že jsme na správné cestě,“ dodává Unger.
![](http://d39-a.sdn.cz/d_39/c_img_E_M/2DWDM3.png?fl=cro,0,0,985,733%7Cres,1200,,1%7Cjpg,80,,1)
Čtenost Seznam Zpráv roste.
Kampaň vznikla přímo v Seznam.cz
Čistě brandové vyznění kampaně v outdooru (Fakta.) je v onlinu doplněné konkrétními fakty, o kterých si čtenáři Seznam Zpráv budu moci zjistit více přímo v článcích, na které bannery odkazují.
![](http://d39-a.sdn.cz/d_39/c_img_E_M/eglDM4.png?fl=cro,0,0,1161,1123%7Cres,1200,,1%7Cjpg,80,,1)
Bannery Fakta na Seznam.cz.