Hlavní obsah

Rohlík a spol. učí Česko nakupovat potraviny online. Zbaví Čechy závislosti na slevách?

Budeme nakupovat potraviny už jenom v e-shopech?

Prodeje potravin po internetu jsou v Česku třetí nejvyšší v Evropě po Velké Británii a Francii. Podíl prodejů v internetových obchodech roste. Loni dosáhl dvou procent celkového obratu rychloobrátkového zboží. Letos je to už 2,5 procenta, zjistila společnost GfK, která se zabývá výzkumem trhu.

Článek

Boomu chtějí využít i kamenné řetězce jako Tesco, jehož e-shop s potravinami je jedničkou na trhu. Druhý v pořadí je Rohlík.cz, trojkou je pak Košík.cz, který v září spolkl svou konkurenci Koloniál.

Dokážou online prodejci konkurovat kamenným supermarketům? Jak odpovídají na smršť slev a akcí, které čeští klienti vyžadují? Je v online prodeji potravin budoucnost? O tom budou v Duelu diskutovat Petr Morava, člen představenstva Asociace českého tradičního obchodu a Tomáš Čupr, zakladatel a spolumajitel potravinového e-shopu Rohlík.cz.

Doporučované