Článek
Oba už pro mmcité v minulosti městský mobiliář navrhovali, s betonem však pracovali poprvé. "Reforma vychází z redesignu moderního archetypu lavičky v podobě betonových nohou a dřevěné sedací části. Naší snahou bylo pozvednout ikonickou formu parkové lavičky a vdechnout jí výrazově současnější tvář," uvedl Vrtiška. Podle Žáka je kolekce založená na organicky jemně tvarovaných betonových nohách a kontrastujících dřevěných latích tvořících sedák a zádovou opěrku.
Součástí série jsou klasické rovné lavičky s opěradlem v celku, děleným opěradlem i varianta zcela bez opěradla. Právě ta je podle mmcité zastoupena též v podobě modulárních elementů, které lze sestavovat do dlouhých řad, ale i do oblouku nebo kruhu, případně instalovat na zídku.
Společnost mmcité vykázala v roce 2020 tržby z prodeje vlastních výrobků, služeb a zboží ve výši 289,1 milionu korun. Zisk firmy dosáhl téměř 43,3 milionu korun. Hospodářské výsledky za rok 2021 podnik zatím nezveřejnil. Firma vyvíjí a vyrábí lavičky, čekárny a přístřešky, stojany na kola, veřejné osvětlení, venkovní popelníky, odpadkové koše, pítka, venkovní květináče nebo zábradlí.
Za více než 25 let své existence získala firma řadu prestižních ocenění. Její výrobky lze najít v Praze, Londýně, Kodani, Budapešti nebo Paříži, ale i v Severní a Jižní Americe. Městský mobiliář od mmcité je také pod Mont Blankem, u umělého kanálu v Dubaji, na pařížském letišti Charlese de Gaulla a v centrálách amerických společností Google nebo Uber. V současné době má firma 31 světových zastoupení.