Článek
Poté bude doprava vedena kyvadlově jedním jízdním pruhem. Celková rekonstrukce mostu za 97 milionů korun bez DPH začala před třemi týdny a je naplánovaná do konce listopadu. Dělníci souběžně pracují na nosné konstrukci i sanaci dolní stavby. Při pravém okraji mostu nyní odstranili původní římsu, obnažili mostní závěry a začali betonovat desky nosné konstrukce pod budoucí novou římsou.
„Na mostě se jezdí stále dvěma provizorními jízdními a bude tomu tak do konce tohoto měsíce, kdy dokončíme plánované práce v oblasti pravé římsy a v rámci další navazující etapy se oprava posune do celého pravého jízdního pruhu. S přesunem na další etapu se změní rovněž i dopravně inženýrské opatření a po mostě bude možné jezdit pouze kyvadlově jedním jízdním pruhem v levé části mostu,“ uvedl Buček.
Most byl již v nevyhovujícím stavu. Beton levé římsy byl značně degradovaný, izolace je na konci životnosti a místy protéká voda na krajní nosník a pilíře. Rekonstrukce má zvýšit životnost mostu minimálně o dalších 25 let.