Článek
Město na portál postupně přidá i možnost dalších typů úhrad, například platby za čističky odpadních vod v Dubí a ve Švermově nebo nájemné z městských bytů i nebytových prostor. „Online agendy hodláme nadále rozšiřovat. V budoucnu tu bude možné rezervovat třeba termín svatby nebo návštěvu v Centru správních agend, vyplnit žádost o zábor, případně o dotaci z komisí rady nebo jen překontrolovat v informačním systému správnost evidovaných údajů,“ uvedl primátor Milan Volf (Volba pro Kladno).
Takzvaný Portál občana je na webu portal.mestokladno.cz, pro přihlášení lidé potřebují kvůli bezpečnosti elektronický občanský průkaz nebo elektronickou či bankovní identitu. Pokud bude mít občan úředně ověřenou plnou moc, může skrze portál spravovat i závazky členů své rodiny či právnických osob. Na webu jsou i návody, jak si kterou úřední záležitost a životní situaci vyřídit, včetně formulářů. Nechybějí kontakty na jednotlivé odpovědné pracovníky magistrátu.
V případě, že si člověk nebude jistý, jak se přihlásit a službu ovládat, pomohou mu v úředních hodinách pracovnice v kancelářích městského finančního odboru v přízemí hlavní budovy radnice na náměstí Starosty Pavla ve dveřích číslo 005 a 007. „Tuto možnost připravujeme i pro městská pracoviště ověřování dokumentů a CzechPoint. I tady vám zaměstnankyně s přihlášením pomohou,“ doplnila vedoucí finančního odboru magistrátu Dana Štecová.