Článek
„Dopravní inženýři TSK vypočítali, že rampou denně projede skoro 3000 aut z toho 230 nad 3,5 tuny. Nejenže si všechna tato vozidla výrazně zkrátí cestu, ale nyní se taky vyhnou dvěma vytíženým křižovatkám před nájezdem na Průmyslovou a očekáváme snížení intenzit také ve Švehlově,“ uvedl náměstek primátora Adam Scheinherr (Praha Sobě).
Rampa je jednopruhová komunikace a kvůli zachování tzv. dopravní obslužnosti je v úseku u Rabakovské obousměrná, a sice s napojením na další komunikace. Vybudováno bylo rovněž odvodnění silnic.
Silničáři se chystají předělat rovněž další pražské křižovatky. Na řadě je nyní rozšíření křižovatky ulic Poděbradská, Průmyslová a Kbelská v Hloubětíně na Praze 14 a chystají se také vybudovat nový nájezd na Rozvadovskou spojku, kde TSK využije asi 300 metrů dlouhý kus již existující silnice.