Článek
„Naštěstí můžeme mít otevřeno, nadále nám však pandemie znemožňuje plnohodnotný provoz. Kromě aktuálních ztrát ještě ani nevíme, jak velké budou společenské újmy. Proto jsme se rozhodli vytvořit něco pro diváky, kteří k nám momentálně nemohou, nebo pro ty, kteří nás chtějí podpořit v těžkých časech,“ uvedla ředitelka Divadla na cucky Alžběta Kvapilová.
Podle umělecké šéfky divadla Silvie Vollmann jsou v nabídce zastoupeny originální kousky z dílen olomouckých designérů. „Dbali jsme na to, aby byl merch divadla etický a udržitelný. Snažili jsme se vyhrát si s detaily, a to nejen po stránce designu, ale i slovních hříček. Hesla na sešitech a tričkách přímo odkazují nejen na naše divadlo, ale i na osobu, která je zakoupí,“ doplnila Vollmann.
Zákazníci si tak v e-shopu mohou zakoupit například „strhující“, ručně šitý sešit ve velikostech A5 nebo A6 v několika barevných provedeních nebo tričko z bambusového materiálu, které šije designérka Martina Zedková v dílně nedaleko divadla. „Tričko má na hrudi švy připomínající logo scény. Stejně tak se značkou souzní i potisk nákrčníků. Limitovaná edice ledvinek zase vznikla recyklací divadelních bannerů,“ doplnil mluvčí divadla. Více informací najdou zájemci na stránkách www.divadlonacucky.cz.
Divadlo na cucky, stejně jako ostatní scény, má sice otevřeno, koronavirová opatření však divadlo postihuje v běžném provozu i v návštěvnosti, scéna přitom avizuje, že se vší zodpovědností dodržuje aktuálně platná vládní nařízení. Divadlo návštěvníkům na svých stránkách vzkázalo, že ctí právo diváků, kteří se rozhodli neočkovat, v tuto chvíli je však nemůže usadit v sále. „Zakoupené vstupenky vám budeme revanšovat dárkovými poukazy, které, jak doufáme, budete moci uplatnit v celospolečensky přívětivějších časech, případně je využijete jako vánoční dárek pro někoho z vašich blízkých,“ uvedli zástupci divadla.