Článek
Podle náměstka primátorky Petr Bursíka (ODS) je ale 15. červen pro město už nepřekročitelným termínem. Následující den má terminál u Tržnice znovu sloužit pro autobusy MHD, řekl Bursík ČTK.
„Bylo tam zdržení v jedné části stavby, v křižovatce Horova a Varšavská, čtyři týdny. Stavba objevila kabel ČEZu, který byl mělce založen. A na čtyři týdny byla stavba zastavena, než ČEZ našel řešení, jakou formou zajistit náhradu elektřiny pro část obce, která je na tento kabel napojena,“ popsal náměstek.
Úpravy nástupních prostor a komunikací u Tržnice mají podle smlouvy stát bezmála 24,7 milionu korun bez DPH. Stavba zahrnuje kompletní rekonstrukci všech komunikací autobusového nádraží, ale i opravy navazujících ulic. Novou podobu dostanou i přístřešky zastávek autobusů MHD. Karlovarský kraj požádal také o to, aby na Tržnici byla i nástupní místa pro meziměstskou dopravu, to ale město odmítlo s odůvodněním, že pro meziměstskou dopravu je určeno nedaleké autobusové nádraží u vlakové stanice Karlovy Vary - Dolní nádraží.
Stavba se ale už na počátku potýkala s problémy, kvůli nalezenému plynovému potrubí, které nebylo v projektu, se muselo začít druhou etapou stavby a následně se vrátit k původně plánované první etapě. Nyní je podle Bursíka už autobusové nádraží u Tržnice téměř hotové. Zbývá jen dodělat právě křižovatku Horovy a Varšavské, jejíž úpravu zbrzdilo nalezení elektrického kabelu pod silnicí. Skončit by pak měla i dopravní omezení, která stavbu doprovázela.