Článek
Vedle triček produkuje například i polokošile a košile, v plánu jsou i dámské halenky či šaty. ČTK to dnes na veletrhu řekla produktová manažerka značky Kristýna Pešková.
Trička firma vyrábí ze stoprocentní bavlny, bez příměsi umělého vlákna, jsou plně prodyšná. „Jde o hydrofobní a hydrofilní úpravu zároveň. V praxi to znamená, že zvenku se látka nešpiní, nenasaje tekutinu ani tuk, zevnitř naopak nasaje extrémně, kdy se tekutina rychle rozvede do celé plochy a neprosákne ven. V praxi tak, když se člověk zpotí, nejsou vidět ty známé koláče v podpaždí a mokré fleky, které běžně na bavlně vidět jsou,“ uvedla manažerka.
Společnost založili v roce 2018 tři přátelé, první výrobky uvedli na trh v květnu 2019. Velkým impulsem pro ni byla téhož roku výhra v celostátní start-upové soutěži, následně se stala vítězem soutěže EY Podnikatel roku 2021 Pardubického kraje. Loni měla tržby 151 milionů korun. V současnosti zaměstnává 31 lidí.
Kromě triček firma vyrábí polokošile, košile, trika pod košile – nátělníky, ale s rukávem, aby to řešilo problém potu. Vyrábějí i pánské boxerky a nově v sortimentu přibudou dámské kalhotky. „Chtěli bychom vyrábět ale i dámské šaty a dámské halenky, chystáme se na pánské kalhoty, je toho moc, co po nás lidi chtějí,“ uvedla Pešková.
Firma své produkty prodává především v tuzemsku, e-shop ale funguje i na Slovensku, jednoho obchodního partnera má v Německu. „Plány na expanzi jsou veliké. Zatím jsme se k nim ale nedostali, strašně rychle jsme vyrostli, je s tím spojeno hodně starostí,“ uvedla Pešková.
Třídenní veletrhy módy Styl a Kabo začaly na brněnském výstavišti dnes. Proti dřívějším letům je jejich formát skromnější. Kvůli nejistotě způsobené covidovou pandemií se nekonají žádné přehlídky a doprovodné akce, bude sloužit výlučně jako veletrh pro obchodní kontakty výrobců, prodejců a nákupčích.