Článek
Náklady kampaně jsou 1,2 milionu korun, řekla dnes novinářům primátorka Markéta Vaňková (ODS). Podle ní chce město na webu získávat od lidí zpětnou vazbu na projekty. Nadále bude fungovat současný web kopemezabrno.cz, kde dříve byly investiční projekty, nyní ale bude přibližovat spíš dopravní uzavírky.
Cílem kampaně je podle Vaňkové seznámit veřejnost na jednom místě s významnými stavbami a rozvojovými záměry. „Především s tím, co Brnu přinesou, v jaké fázi přípravy nebo realizace se nacházejí, jak i kdy budou dokončeny a samozřejmě jak budou vypadat,“ uvedla Vaňková. Podle ní se klade důraz na interakci. „Návštěvníci webu mají možnost pokládat dotazy nebo reagovat v anketách, které budou vyhodnocované a budou pro nás sloužit jako zpětná vazba,“ řekla Vaňková.
Kampaň představí čtyřicítku projektů, primárních je pět klíčových. „Jedná se o multifunkční halu na výstavišti, Janáčkovo kulturní centrum, protipovodňová opatření, velký městský okruh a vodojemy na Žlutém kopci,“ vyjmenovala Vaňková. Právě vodojemy nově zdobí jednu z tramvají brněnského dopravního podniku, což je součást kampaně.
Součástí jsou také skleněné kuličky, které vydává brněnský orloj. Kvůli kampani na sobě bude mít část kuliček otazník, což odkazuje na logo Co bude, Brno? „Ode dneška až do konce února budou jednou denně, vždy v 11:00, vypadávat tyto kuličky z časostroje. Brnané si také užijí jejich hledání po Brně, naplánovali jsme pět termínů. Konkrétní lokalitu s nápovědou najdou lidé na facebooku města,“ uvedla uvolněná zastupitelka pro marketing a cestovní ruch Kristýna Černá (ODS).