Hlavní obsah

Publicis Groupe koupila skupinu digitálních agentur Kindred Group

Ilustrační foto.

Nadnárodní komunikační skupina Publicis Groupe koupila společnost Kindred Group sdružující specializované agentury, které se v České republice zabývají digitální komunikací a reklamou.

Článek

Společnost Publicis Groupe to oznámila ve zprávě pro média. Hodnota transakce zveřejněna nebyla.

Kindred Group založil roku 2013 Michal Nýdrle s partnery jako skupinu nezávislých specializovaných agentur. Patří do ní digitální agentury Nydrle a Inspiro a mediální agentury Red Media a Go.Direct.

Mezi klienty Kindred Group patří například Československá obchodní banka, Huawei, Zoot, Moneta Money Bank, Unilever, Karlovarské minerální vody, Vodafone či Makro Cash & Carry.

Akvizice bude znamenat začlenění agentur skupiny Kindred Group do portfolia agentur Publicis Groupe v České republice, do něhož již patří agentury Zenith, Starcom, Leo Burnett, Saatchi & Saatchi, Publicis, Fallon, MSL, Performics, Blue 449, Starlink a Newcast.

Po začlenění skupiny Kindred Group bude mít Publicis Groupe Česká republika 400 zaměstnanců. Pod svými současnými značkami budou dál fungovat agentury Red Media a Go.Direct. Agentury Nydrle a Inspiro budou nově fungovat pod jednotnou značkou Kindred.

„Naším dlouhodobým cílem je stát se pro klienty nejlepším partnerem pro digitální transformaci a on-line média. Spojení se silným globálním hráčem, jako je Publicis Groupe, je další krok na této naší cestě,“ uvedl zakladatel Kindred Group Michal Nýdrle. Stávající partneři Kindred Group zůstávají i po akvizici na klíčových pozicích skupiny, dodal.

Původně francouzská společnost Publicis Groupe má zastoupení ve více než stovce zemí a zaměstnává téměř 80 000 lidí. Má čtyři hlavní složky: Publicis Communications, Publicis Media, Publicis.Sapient a Publicis Health.

Související témata:

Doporučované