Hlavní obsah

První hokejový šampion už je znám, vyhrál přes 1,5 milionu korun

První hokejový šampion už je znám, vyhrál přes 1,5 milionu korun.Video: Jan Marek, Zdeněk John, Adam Sušovský, Seznam Zprávy

Sázkové kanceláře už nyní registrují tržby ve stovkách milionů korun. Sázkaři jsou v soubojích s bookmakery zatím úspěšnější.

Článek

Bude to možná až ke dvěma miliardám, kolik Češi prosázejí u největších sázkových kanceláří v průběhu hokejového šampionátu v Bratislavě a Košicích. Už čísla, která Seznam získal od největších hráčů na trhu, ukazují, že přišly skutečné žně.

„Očekáváme, že po zápase s Lotyšskem se dostaneme v náběrech na 400 milionů korun,“ uvedl Václav Sochor z Tipsportu, jemuž patří mezi kurzovými sázkami v Česku první místo.

Ani u jeho největší konkurence Fortuny se ale na sázení nešetří. „Celkově za celý turnaj předpokládáme vklady na úrovni 550 milionů korun, což by odpovídalo náběrům na loňský šampionát. Teď aktuálně ale máme přibližně 230 milionů korun. Hodně bude záležet na výsledcích českého týmu,“ prozradil Petr Šrain z Fortuny.

„O mistrovství světa je mezi sázejícími opět obrovský zájem. V tuto chvíli registrujeme dvojnásobné tržby oproti běžnému týdennímu průměru během roku. Od startu šampionátu sázející u SazkaBetu podali tikety v objemu několika desítek milionů korun,“ uvedl ředitel komunikace Sazky Václav Friedmann.

Za 50 tisíc milion a půl

Prozatímním vítězem hokejových utkání mezi bookmakery a sázkaři je člověk, který vsadil kombinovaný tiket na výhru Česka nad Švédskem a Slovenska nad USA padesát tisíc, a kurz 1 : 30,42 mu přinesl milion a půl.

Foto: Seznam.cz

Vítězný tiket na 1,5 milionu korun.

Sázkaři u Fortuny nejvíc věří Švédům (na to, že se stanou šampiony, míří třetina sázek), Češi jsou ale velcí optimisté, i pokud jde o jejich tým. Na celkové vítězství mu věří 30 % sázkařů. Kanada z tohoto pohledu patří k outsiderům (7 %).

Sázkaři jsou zatím velmi úspěšní. „Na výhrách českých hokejistů nad Švédskem jsme vyplatili jen za tento zápas 20 milionů korun. Co sázkaři vyhráli na Švédech, zase prakticky ztratili na zápase proti Rusku,“ popisuje Sochor z Tipsportu.

Pro sázkové kanceláře jsou turnaje jako mistrovství světa v hokeji klíčovými z pohledu tržeb. Podporují je i rozsáhlými reklamními a marketingovými reklamami. Kolik do nich investují, ale přesně neuvádějí.

Související témata:

Doporučované