Článek
Kdo je typický klient portálu Letuška, majitelka firmy komentuje takto: „Kdybychom to uměli popsat přesně, tak bychom asi byli spokojenější a lépe by se nám s klienty pracovalo, ale jsou to mladí lidé, kterým velmi záleží na ceně, ale velkou část tvoří lidé, kteří chtějí lepší služby a pak samozřejmě korporátní zákazníci“.
Ti tvoří víc než polovinu klientely firmy. A jsou stále náročnější. Firmy si prý dnes už uvědomují, že komfortní cestování je výhodou. „Na to máme dnes už slušně obsazenou celou divizi lidí, kteří se starají o to, aby byli tito klienti spokojení. Nejnovější bych zmínila tu, kterou v naší firmě rozvíjíme několik posledních let, to jsou konference a podobně, tato divize je u nás na vzestupu nejrychleji, služby poskytuje i korporacím zahraničním, po celé Evropě, nejen v ČR, ta divize má velmi dobře našlápnuto. Roste skokově, každým rokem dosahuje dvojnásobného výsledku než v uplynulém období, díky lidem, kteří v tom pracují, ti lidé jim nabízejí modré z nebe,“ popisuje Šárka Litvinová, které divizi se momentálně nejvíc daří.
A přidává příklad, o jaký druh klientely se úspěšná divize stará: „Skupina korporátních klientů z Indie, 500 osob s programem v Praze, Budapešti a Vídni od rána do večera s indickým cateringem."
Pořad Byznys
Celý pořad Byznys sledujte každý všední den na TV Seznam ve 14 hodin a v reprízách v 18:15 a ve 22:30.