Článek
Ve studiu se sešel jeden z nejvlivnějších lidí mezi mladými Johny Machette a otec tří dětí a „nejstarší youtuber“ Jindřich Šídlo. V rozhovoru došlo na zajímavou debatu o tom, jak funguje tvorba pro YouTube, současný zábavní a hudební průmysl i spolupráce se značkami. Součástí tvorby youtuberů je totiž product placement a reklama. „Dávám si bacha na to, jakým způsobem se na veřejnosti prezentuji,“ dodává k tomu Johny Machette s tím, že si důkladně vybírá firmy, s kterými spolupracuje.
OSMIČKA SPECIÁL. PODÍVEJTE SE NA DALŠÍ ROZHOVORY:
Jak to bude s budoucností youtuberů?
„První generace odpadává. Měli neuvěřitelná čísla, za která by se nemusel stydět televizní pořad. Dneska po některých z nich neštěkne pes,“ tvrdí Johny Machette v rozhovoru. Sám má prý obavy, že mu ujede vlak a nebude rozumět světu a technologiím kolem sebe.
Podívejte se na první část rozhovoru. Jaká videa jsou nejúspěšnější? A je těžké budovat svůj brand?
Proč by spíše nespolupracoval s politickou stranou? Opravdu ho neláká mít vlastní pořad v televizi? Jak se na jeho tvorbu dívají rodiče? A jaká je budoucnost souboje YouTube a televize? Podívejte se na Osmičku.
Pořad Osmička sledujte v premiéře ve středu od 20:00 na celoplošné Televizi Seznam.
Jak naladit Televizi Seznam u vás doma? Praktický návod ZDE.