Článek
„Abych mohl odvést špičkovou práci, tak musím tomu produktu, na který se dělá reklama, věřit. Proto jsem zatím třeba nedělal dámské vložky, protože se v tom nevyznám. A proto jsem také ještě nedělal politiku, protože je pro mě těžké najít subjekt, kterému bych věřil,“ říká v rozhovoru Martin Jaroš, který trvale žije v Kataru, kde pracuje pro telekomunikační firmu Ooredoo.
Jeho reklamní kampaně pro T-Mobile (s Chuckem Norrisem) nebo Vodafone (falešní sobi s Petrem Čtvrtníčkem) se staly kultem a poptávka po jeho službách raketově vzrostla. Předseda hnutí ANO Andrej Babiš jej chtěl najmout pro svou volební kampaň. „Byl to velice výživný oběd, ale já jsem si uvědomil, že bych nechtěl spojit svoje jméno zrovna s touhle stranou, i když volby asi určitě vyhraje.“
V rozhovoru Martin Jaroš mluví mimo jiné i o tom, proč výměnu Bohuslava Sobotky za Lubomíra Zaorálka na pozici lídra ČSSD považuje za správný krok, ale proč zároveň říká, že jde o „novou bordelmamá, která má nalákat nové klienty“.
Jak se mu líbí souboj volebních symbolů koblih (ANO) a pomerančů (ČSSD)? Proč Andrej Babiš podle něj vydal knížku O čem sním, i když je jasné, že ji lidé číst nebudou? Čím Babiš dokázal okouzlit davy voličů, i když už se také stal politikem? I o tom mluví Martin Jaroš v rozhovoru.
Výzva se zčásti týkala i prezidentských voleb, které podle Martina Jaroše Miloš Zeman prohraje. „V poslední době začal dělat chyby, které i některým jeho voličům budou vadit. Patří tam i to papalášství jeho gangu, kterým se na Hradě obklopil,“ říká Jaroš a rozvíjí úvahu, který ze Zemanových protikandidátů je „nemastný, neslaný“ a který má šanci uspět.
Záznam rozhovoru najdete ve videu umístěném nahoře v tomto textu.