Článek
Práce na odstranění původního mostu odstartovaly dnes uzavírkou Křižíkovy ulice a pod mostem nebude možné projít ani projet. Most přes Křižíkovu ulici je jedním z prvních mostů na železnici z předpjatého betonu. Jeho rozpětí je 22,5 až 26 metrů a šířka přemostění u něj dosahuje až 20 metrů. Tvoří ho čtyři nosníkové rošty, které je pro účel demolice potřeba po délce rozřezat na jednotlivé kusy.
Samotná demolice začala v pátek v 10 hodin dopoledne (video z demolice najdete nahoře nad článkem).
Negrelliho viadukt je prvním pražským železničním mostem přes Vltavu a druhým nejstarším stojícím mostem v Praze. Spojuje Masarykovo nádraží přes ostrov Štvanice s Bubny. Stavba dlouhá 1100 metrů, jež byla uvedena do provozu na začátku června 1850, je památkově chráněná. Jméno má po inženýru Aloisi Negrellim, který stavbu řídil.