Článek
Změna byla motivována snahou upravit značku tak, aby lépe odpovídala širší vizi mobility, kterou společnost zastává, uvedla dnes firma. Aplikaci je možné využít ke svezení v autě, na motorce nebo si půjčit sdílenou elektrickou koloběžku.
Posun ve jménu a vize přichází v době, kdy společnost zahájila rozhovory o dalším kole financování, upozornil server TechCrunch. V minulém kole, které bylo uzavřeno loni v květnu, podnik získal 175 milionů dolarů (3,96 miliardy Kč) a ocenění na jednu miliardu dolarů. K hlavním investorům se řadí německá automobilka Daimler a čínská alternativní taxislužba Didi.
Zakladatel a šéf firmy Markus Villig nyní potvrdil, že firma míří výš. Tehdy měla 10 milionů uživatelů v 25 zemích; nyní má 25 milionů uživatelů ve 30 zemích v Evropě, Africe a dalších oblastech.