Článek
Proniknout k mladým se rozhodl kabinet Andreje Babiše. Úřad vlády si založil profil na sociální síti TikTok. A do propagace vloží z peněz daňových poplatníků půl milionu korun.
Když se strhla lavina kritiky zejména na sociálních sítích, že si Babiš a jeho ministři platí PR z peněz daňových poplatníků, přispěchal tiskový odbor s vysvětlením, že influenceři, které najal, pracují zadarmo.
Pardon, já se 8 let snažím k podobným věcem nevyjadřovat, ale 500 tisíc na Tiktok z veřejných peněz na kampaň pro vládu s agenturou (=pochybný tiktoker s litrem vkladu) je fakt mimo. V téhle době, kdy se stát zadlužuje na desetiletí. Úžasný. Až budu příště platit daně, juchnu si.
— Kovy (@kovy_gameballcz) January 28, 2021
„Anna Šulcová a Jakub Gulab připravili celou kampaň, o které vás bude informovat i digitální covid karta, zcela zadarmo. Nově budou probíhat i debaty o dezinformacích ohledně očkování na populární síti Clubhouse,“ píše se v tiskové zprávě.
Co v ní chybí, je, že kampaň vyjde na půl milionu. Stojí v ní jen douška: „Úřad vlády jejich aktivitu podpořil nákupem reklamního prostoru pro vytvořená videa na vybraných sociálních sítích.“
Tedy kromě TikToku také na YouTube nebo Instagramu.