Článek
Původní plány počítaly na silnici I/13 mezi Teplicemi a Mostem s dvoupruhovým tunelem, nyní je ve hře i čtyřpruhový. Nahradit má nejvytíženější bílinskou křižovatku, kterou denně projíždějí tisíce automobilů.
„Máme hotový koncept studie, který jsme již připomínkovali. V nejbližších dnech obdržíme od projektanta čistopis,“ informoval Michal Vrabec z generálního ředitelství ŘSD ČR.
Současně ŘSD zpracovává ekonomické hodnocení stavby, které bude předloženo Centrální komisi Ministerstva dopravy. „Snažíme se držet harmonogram přípravy, některé činnosti související s následným postupem dokonce provádíme s předstihem,“ dodal ředitel Správy Chomutov Martin Vidimský.
V rámci přípravy stavby nyní ŘSD již zpracovává projekt inženýrsko-geologického průzkumu. Podle ředitele Správy Chomutov povede k urychlení přípravy zadání zakázky.
„Průměrná denní intenzita provozu zde přesahuje 15 tisíc aut, přičemž křižovatka působí jako úzké hrdlo a vyvolává kolony,“ uvedl portál zdopravy.cz.