Článek
Lego v minulém roce utrpělo velké ztráty kvůli bankrotu největšího amerického prodejce hraček Toys „R“ Us. Dánské společnosti se ale letos opět daří - pomohla jí hlavně velká poptávka po produktech s tematikou Jurského světa dinosaurů. Společnost vytvořila novou řadu produktů s názvem Jurský svět a začala znovu profitovat.
„Jsem spokojen, protože jsme se rozhodli stabilizovat růst v letošním roce a dokázali jsme to již během prvního pololetí,“ řekl generální ředitel Niels B. Christiansen pro agenturu Reuters. Hlavní podíl na správném ekonomickém chodu společnosti má právě řada Jurský svět společně s výrobou Lego závodních aut. Kampaň dánské firmy na Lego závodní auta byla postavena na výrobě věrohodné pojízdné kopie reálného závodního auta značky Bugatti.
We’ve built the impossible: a full-sized LEGO Technic @Bugatti Chiron …and it drives! #BuildforReal pic.twitter.com/8YPxk7miGZ
— LEGO (@LEGO_Group) August 30, 2018
Společnost se zaměřila na čínský trh a ještě zvětšila spolupráci s internetovým gigantem Tencent. Lego začalo spolupracovat i s tamními vzdělávacími úřady. Společnost sází i na propojení reálné cihličky s online světem. Děti například mohou skrze telefon ovládat stavby, které samy vytvoří. „Číňané oceňují, když se děti něco naučí pří hraní. Spojení mezi Čínou a Legem se skutečně hodí,“ řekl Christiansen, který v loňském roce vstoupil do společnosti Lego jako generální ředitel dánské průmyslové skupiny Danfoss.