Článek
Čech, rekordman v počtu vychytaných nul v Premier League, už podepsal smlouvu s Livesport a stane se tak tváří její letošní reklamní kampaně. Tu od jara v televizích a online uvidí lidé po celé Evropě. Petru Čechovi by tato spolupráce měla přinést příjem v řádu jednotek milionů korun.
Kampaň odstartuje nejpozději před květnovým MS v hokeji. Spoty se budou vysílat na Eurosportu během velkých sportovních událostí.
„Kampaň s Petrem Čechem bude první, při které spolupracujeme se známou sportovní osobností. Petra jsme si vybrali jednak proto, že je fotbalovou legendou, a také proto, že kampaň bude globální. Jeho znají sportovní fanoušci po celém světě,“ vysvětlil rozhodnutí Livesportu jeho marketingový ředitel Jan Hortík.
85 milionů na internetu, 60 milionů v aplikaci
Livesport je světová jednička v rychlém sportovním zpravodajství. Weby společnosti ve více než třiceti světových jazycích každý měsíc navštíví přes 85 milionů sportovních fanoušků a její sportovní aplikace si stáhlo přes 60 milionů uživatelů.
Na přípravě kampaně pracuje agentura Beefbrothers. Její koncept kampaně vychází z toho, že Petr Čech po této sezoně ukončí profesionální kariéru. „Odráží to nejdůležitější benefit produktu: i když z nějakého důvodu nemůžete být přímo ve hře, Livesport vám v reálném čase poskytne všechny informace, které jako sportovní fanoušek potřebujete. A o tom, že se Petr bude zajímat o sport i poté, co přestane chytat, nikdo nepochybuje,“ dodává Ondřej Drábek.