Článek
O jeho dalším angažmá jsou známy zatím jen náznaky, ale jednu novou práci už má jistou. Jeden z nejlepších světových gólmanů posledních let se totiž upsal k marketingové spolupráci se společností Livesport.
A už má za sebou také první odpracované hodiny. Livesport zveřejnil videoreportáž z natáčení s Petrem Čechem. Natáčelo se v březnu v pražském klubu Roxy. Čech kvůli tomu přiletěl na otočku z Londýna. V neděli přistálo jeho letadlo v Praze, od pondělního rána se pak natáčelo v Roxy a ihned poté už zase Čech nabral směr Londýn. Druhý den se musel hlásit na tréninku Arsenalu, víc volného času nedostal.
„Petr se ukázal jako dokonalý profesionál. Od jeho příletu jsme měli dohromady zhruba 26 hodin, během kterých jsme stihli focení, natáčení i několik krátkých spotů a reklamních vzkazů,“ popisoval brankářovo působení v nové roli marketingový ředitel Livesportu Jan Hortík.
Natáčení spotu s Petrem Čechem se účastnilo 310 lidí, šedesát členů štábu a k tomu zhruba 250 komparzistů. Režie se ujal Fin Sakari Lerkkanen.
A protože Livesport, původně česká firma, je dnes už globální značkou, video vzniklo v celkem 51 verzích a jazycích.